مهمان سفره نور

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 117
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 230
بازدید سال : 1821
بازدید کلی : 206931
مهمان سفره نور

خداوندا یکسال دیگر هم گذشت سالی که گناهانم بیش از سال گذشته بود یک سال دیگر از عمرم گذشت خدایا باز هم پناه تنهایی هایم تو بودی

خدایا یک سال گناه کردم و رو سیاهتر از هر سال به سفره پرنور محبتت چشم امید دارم خدایا منم بنده تنها و گناهکار تو.

خدایا تنهایم. بی کسم خدایا سر بر شانه تنهایی ها و بی کسی هایم نهاده ام.

خدایا جز تو پناه و امیدی ندارم

خدایا لذت گریه های شب های قدر سال گذشته هنوز بر کامم مانده که امسال از راه رسید همه امیدم شب های قدر امسال و آغوش گرم و پناه امن توست.

خدایا امسال باز می خواهم ناله کنم التماست کنم که پناه ناله های من تویی.

خدایا تنها امیدم تویی و ناله های شب های قدر خدایا تو اسرار درونم را می دانی و فاش نمی کنی خدایا تو گناهانم را می بینی و هدایتم می کنی.

خدایا چون تویی دارم بی کسی و تنهایی چه معنا دارد؟

خدایا سحرها با یارب یارب از بستر برخواهم خواست و لحظه افطار با ربنای تو مهمان سفره نورت خواهم بود خدایا شب های قدر با تو عهدی خواهم بست

شب ۲۳ برایت نامه خواهم نوشت که پناهم باشی خواهم نوشت غمخوارم باشی کمکم کنی. سنگ صبورم باشی خدایا می دانم ایمان دارم تنهایم نخواهی گذاشت.

خدایا جز تو کسی را ندارم

تو ای خدای من شنو نوای من

زمین و آسمان تو می لرزد به زیر پای من

مه و ستارگان تو می سوزد زناله های من

رسوای زمانه منم


خدایا می دانم سال بعد در چنین روزی اگر زنده بودم با تو از تنهایی ها و دلخستگی هایم خواهم گفت ولی می دانم و ایمان دارم که خدایی دارم  پناه تنهاییها و دل خستگی های من هست.

خدایا آیا باز پذیرای این مهمان که کوله پشتی اش پر از گناه است خواهی بود؟

خدایا من به پناهت چشم امید دارم


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
PKH در تاریخ : 1391/5/9/1 - - گفته است :
تمایل به تبادل لینک با شما دارم
من را با نام ""در ایران"" لینک نمایید
سپس اطلاع دهید
Iniran.nBlog.Com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود